لوله بازکنی قم

همه میدانیم گرفتگی لوله فاضلاب کثیف کاری های خاص خود را دارد. به همین دلیل است که خیلی از مردم تا نام فنر زدن لوله فاضلاب یا لوله بازکنی می آید وحشت دارند. خبر خوب این است که در حال حاضر در این مرکز لوله بازکنی قم توانسته ایم از ابزارها و دستگاهایی استفاده کنیم که جدید هستند و کاملا حرفه ای می باشند. دیگر مانند گذشته کثیف کاری زیادی ندارند و فاضلاب به اطراف پاشیده نمی شود.


09106650667   تماس 

قیمت لوله بازکنی قم:

فاکتورهایی که در تعیین تعرفه دخیل هستند عباتند از:

  • شدت و مکان گرفتگی
  • طول فنر
  • وجود اشیا درون لوله
  • نوع گرفتگی
  • قطر فنر استفاده شده
  • وجود گِل، شن، ماسه ، خاک و مصالح ساختمانی در لوله

با این فاکتورها می توان قیمت دقیق لوله بازکنی قم را تعیین نمود. لازم به ذکر است بگوییم که قیمتی که پشتیبانی شرکت در تماس تلفنی اعلام می کند حدودی است و امکان تغییر هنگام انجام کار را دارد. چون همانطور که گفتیم فاکتورهای زیادی وجود دارد که باعث می شوند نرخ دقیق مشخص شود.

اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب شده اید، همین حالا با شماره لوله بازکنی قم فوری تماس بگیرید تا 100% تضمینی مشکل شما را رفع کنیم. تمامی لوله بازکنی های این شرکت با تجربه بالا به راحتی میتوانند انواع گرفتگی لوله های مسدود شده را با دستگاه فنر برقی بدون کثیف کاری و کاملا تضمینی باز کنند. لوله بازکنی در قم فوری در خدمت شماست تا سریعا مشکلتان را حل کند.

چه زمانی از خدمات لوله بازکنی قم باید استفاده کنیم؟

هر زمان یکی از موارد زیر برای شما در خانه، دفتر کار و یا شرکت اتفاق افتاد، بهتر است برای استفاده از سرویس لوله بازکنی کافی است با پشتیبانی لوله بازکنی قم تماس بگیرید و مشکل را شرح دهید تا با توجه به اطلاعاتی که شما بازگو می کنید بهترین روش را برای رفع مشکلتان انتخاب نمایند:

1- استشمام بوی بد فاضلاب

2- تخلیه کند آب در لوله فاضلاب

3- بالا زدن آب فاضلاب

4- صدای عجیب هنگام تخلیه آب

5- افتادن جسم درون لوله فاضلاب

در چنین شرایطی اغلب افراد با استفاده از اسید و یا اجسامی مانند شیلنگ سعی در انجام لوله بازکنی دارند و یا هر مشکل دیگری که به وجود آمده را برطرف نمایند، غافل از اینکه اقداماتی که از روی نا آگاهی و بی تجرگی انجام می شوند، می توانند خرج اضافی بر روی دوش شما بگذارند و کار را از آن چیزی که هست بدتر نمایند.

به همین خاطر پیشنهاد ما در صورت بروز چنین مشکلاتی این است که حتما با یک متخصص و شرکت معتبر تماس بگیرید و از آنها مشاوره دریافت نمایید تا ببینید صحیح ترین کار کدام است. لازم به ذکر است در لوله بازکنی قم، تمامی نقاط تحت پوشش خدمات ما هستند.
09106650667 تماس شبانه روزی
لوله باز کنی و گرفتگی چاه:

تخلیه چاه و فاضلاب از آن دست کارهایی است که علاوه بر نیاز به دقت بالا، رعایت بالای نکات بهداشتی را نیز می‌طلبد. چاه فاضلاب مملو از باکتری، ویروس  و میکروب‌های  گوناگون است که در صورت پخش در محیط منازل یا محیط عمومی می‌تواند سلامتی افراد را با خطر جدی مواجهه سازد. ب

بنابراین اگرچه ظاهر قضیه تخلیه چاه بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما آگاهی تکنسین در امور بهداشتی و خبره بودن آنها در مورد کار بسیار پر اهمیت است. لوله بازکنی قم با سال ها تجربه در کنار شماست.

لوله بازکنی با فنر:

ابتدا فنر به روش های مختلف به صورت دستی وارد لوله های فاضلاب می شد. سپس با تکان دادن مسیر عبور فاضلاب در موارد سطحی گرفتگی ها رفع می شدند. اما در برخی موارد ممکن بود که فنر درون لوله پیچ و تاب خورده و گیر کند و به سختی از آنها خارج شوند.

به عنوان مثال در موارد گرفتگی لوله حمام و ظرفشویی که به علت ورود مو ، خاک، چربی و اجرامی که با انباشته شدن درون لوله سبب ایجاد گرفتگی های ارامی درون انها می شوند و فاضلاب به کندی عبور می کند. در این مواقع استفاده از فنرهای دستی نیز می تواند گرفتگی ها را از میان بردارد.

دستگاه لوله بازکنی فنر ابزاری برای افزایش چشمگیر حرکت ارتعاشی و دورانی فنرها درون لوله فاضلاب است. تا بتوان جرم های سخت و سفت شده را از میان برداشت. همچنین با دوران معکوس خارج کردن آن از لوله ها اسان تر شده است.

خدمات لوله بازکنی قم شامل چه مواردی است؟

  • رفع گرفتگی لوله‌های منازل، اداره‌ها، رستوران‌ها و سایر اماکن
  • تشخیص ترکیدگی لوله و رفع آن
  • رفع گرفتگی چاه‌های فاضلاب، آشپزخانه و حمام
  • گرفتگی سینک‌های ظرف‌شویی و روشویی
  • بیرون آوردن اشیا قیمتی از چاه و فاضلاب
  • لجن زدایی و رسوب‌زدایی
  • رفع صداهای عجیب هنگام تخلیه آب
لوله بازکنی قم

لوله بازکنی قم

راهکارهای جلوگیری از گرفتگی لوله‌های فاضلاب ساختمان:

  1. از ریختن هر گونه مواد غذایی مانده و روغن هنگام شستشوی ظروف به داخل سینک ظرف‌شویی اجتناب کنید. حتی تلف چای و قهوه را داخل سینک ظرف‌شویی نریزید.چون این ذرات به مرور زمان بر دیواره‌ی لوله‌های فاضلاب ساختمان رسوب می‌کند. و یک روز باعث بالا زدن آب فاضلاب می‌گردد. و تازه آن روز باید به دنبال لوله بازکن باشید.
  2. هرگز توری مخصوص کف شورهای ساختمان – مخصوصاً حمام و آشپزخانه- را برندارید. برداشتن توری کف شورها باعث می‌شود تا هر چیزی به داخل سیفون فاضلاب سقوط کند. که منجر به گرفتگی می‌گردد.
  3. به جای برداشتن توری کف شورها، سعی کنید آن‌ها را زمانی که می‌گیرد، پاک نمایید. تا لازم نباشد آن‌ها را به کلی بردارید.
  4. به کودکان و دختران نوجوان آموزش دهید. تا دستمال توالت را داخل چاه دستشویی نیندازند.
  5. یکی از علت های گرفتگی توالت فرنگی گیرکردن دستمال توالت بوده است.

از چه مواردی متوجه شویم چاه پر شده است؟

اکثر چاه های فاضلاب در زیر ساختمان ها حفر شده و با لوله های مخصوص به داخل آن هدایت می شود و درب چاه از سطح زمین فاصله دارد و تشخیص پر شدن فاضلاب کمی دشوار است، چرا که بین گرفتگی لوله فاضلاب و پر شدن ان در ظاهر تفاوتی مشاهده نمی شود. بارها پیش امده که افراد با تشخیص اشتباه هزینه های زیادی را به کارفرما وارد کرده اند ، پس حتما برای تخلیه چاه  و لوله بازکنی با گروه های معتبر لوله بازکنی قم تماس بگیرید و دقت کنید که این شغل در ظاهر ساده به نظر میرسد اما عوامل زیادی در نتیجه کار دخیل می باشد.

در مراحل تخلیه چاه یافتن و تشخیص درب چاه فاضلاب و باز کردن ان از کارهای حساس است که سرویسکار با تجربه خود این مسئله را تشخیص داده و اجرا می کند و نکته مهم دیگری که لازم دانستیم به ان اشاره کنیم بحث تعداد نیروی کاری است که از طرف گروه خدماتی ما برای تخلیه چاه اعزام می شود به گونه ای که کمترین افرادی که به این منظور در نظر گرفته می شود دو نفر نیروی ماهر است.

دستگاه های مکنده ای که در عمل تخلیه فاضلاب استفاده می شود برای قدرت بیشتر نیازمند برق ماشین می باشد و فشار زیادی را وارد می کند و قدرت مکش بالای این دستگاه ها سبب می شود تا چاه به طور کامل تخلیه شود و سردی و گرمی هوا در عملکرد ان تاثیر گذار است.

گروه کاری ما پس از تخلیه چاه فضولات و مواردی که در تانکر ذخیره شده است را به محل های مخصوص انتقال داده و عمل تخلیه را انجام می دهد و در تمامی مراحل تخلیه چاه استاندارهای لازم را رعایت می کند. در توضیح پمپ های لجن کش از دو پروانه قدرتمند استفاده شده است که از دو لبه تیز برخوردار است و در عمل تخلیه چاه با گردش این پروانه ها و گردش 90 درجه ای شتاب بالایی گرفته و از مجرای چاه تمامی مواردی که در فاضلاب وجود دارد را به مخزن انتقال می دهد و تیغه موجود در این دستگاه اشیایی مانند پلاستیک یا پارچه را خرد کرده و پس از ان در مخزن ذخیره می کند.

لوله بازکنی قم

علل اصلی گرفتکی لوله چیست؟

ممکن است که یک گرفتگی ساده باشد و یا دیواره های چاه از پسماند ها انباشته شده باشند و یا مشکل بزرگتر باشد. هرچقدر که مشکل بزرگتر باشد، رسیدگی به آن در ارجحیت بیشتری قرار می گیرد چرا که سرریز شدن فاضلاب به هیچ وجه اتفاق خوشایندی نیست.

همه مواد موجود در چاه اعم از هرگونه لجن , جامدات و مواد دیگر از آن به صورت بهداشتی خارج شده و به مخزن وسیله حمل و نقل کننده پمپاژ می‌گردد. در انجام این فرایند ممکن است مشکلات زیادی گریبان گیر تکنیسین‌ها شود. امروزه گروه‌های زیادی با سطح مهارت و تجهیزات مختلف اقدام به این کار می‌کنند، اما بدون شک موفق‌ترین عملیات تخلیه چاه توسط گروه‌های ماهر لوله بازکنی قم و با تجهیزات مدرن و به روز صورت می‌گیرد.

گاهی ممکن است به دلیل وجود جامدات همانند مو، دستمال کاغذی و … بر روی بستر مایعات چاه، لایه‌ای محکم ایجاد شده و سبب عدم نفوذ مایعات به انتهای چاه خواهد شد. علایمی چون بالازدگی زودهنگام چاه فاضلاب، پیچیدن شدید بوی بد در سرویس‌های بهداشتی، حمام و سایر قسمت‌های منزل، ازدیاد جانوران موزی همانند سوسک‌ها و پشه‌ها و همچنین بالا آمدن فاضلاب از سوراخ توالت و حمام می‌توانند نشانه پیدایش این مشکل و نیاز به تخلیه چاه باشند.